بیمارستان فوق تخصصی آیت ا... یثربی(ره) متعلق به موسسه محب سلامت کاشان می باشد که موسسه مذکور زیرمجموعه هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی می باشد. این بیمارستان در زمینی به مساحت 20000 متر مربع و با زیربنای 12000 متر مربع در سایت دانشگاه علوم پزشکی کاشان توسط خیرین سلامت(موسسه عمران کاشان) با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان ساخته و توسط موسسه محب سلامت کاشان با اعتباری به میزان 30 میلیارد تومان تجهیز گردیده است.ارتباطی در سالهای اخیر، به حدی رسیده است که برای بهدستآوردن اطلاعات از سراسر دنیا، دیگر نیازی به سفری واقعی و حضور در محل احساس نمیشود.
انسان در دنیای امروز، قادر است از درون خانه خود، با استفاده از امکانات فضای مجازی، در هر زمان که بخواهد، به مناطق دوردست سفر کند. گردشگری، در این اوضاع، دیگر وابسته به زمان و مکان و نیازمند برنامهریزی مالی و زمانی خاص نیست این نوع گردشگری، صرفاً، نقش مکمل برای گردشگری واقعی دارد. آن گردشگری که از فضای مجازی آغاز شده و به فضای واقعی ختم شود، آثار و نتایج مثبت هر دو نوع را در عرصه شناخت دربرخواهد داشت ین مجموعه دارای 7 اتاق عمل و با 120 تخت بیمارستانی دارای بخش های رادیوتراپی، براکی تراپی، شیمی درمانی، دیالیز، ICU، CCU ، رادیولوژی، سنگ شکن، ارتوپدی، زنان، چشم، گوش و حلق و بینی می باشد.تورمجازی بیمارستان امکتن دیدن محیط ها را برای بیماران و همراهان بیمار بوجود می آورد تا با آشناشدن با مجیط بیمارستان ودیدن امکانات آسوده خاطر تصمیم به انتخاب بیمارستان جهت درمان می گیرند .لذا جستوجوهاي بيشتري درباره مسافرت انجام ميگيرد و اطلاعات بيشتري در اين زمينه کسب ميگردد، ميتوان نيازمنديهاي مشتري را بهتر دريافت و خدمات مورد نياز را به آنها ارائه داد. يک متقاضي آشنا و باتجربه قادر است با منابع محلي و فرهنگي ارتباط بهتري برقرار کند، محصولات و خدماتي را که براي نيازمنديهاي او ارائه ميشود بشناسد و از خدمات ويژه و تخفيف قيمتها، امتياز کسب نمايد. برخي پژوهشها نشان ميدهند که شناسايي و تحليل عميق توانمندي، علاقهمندي و مشکلات برنامه ريزي و اقدام به درمان یا خريد مسافران به صورت اينترنتي در پيشرفت جستوجوي اطلاعات و اثرات بين فرهنگي آن بر روي رفتارهاي جستوجوي اطلاعات اينترنتي گردشگران تاثير دارد و کسانی که از تور مجازی استفاده نموده اند(انواع تورمجازی) پیشرفت های شگرفی را در توسعه اهداف خود حس نموده اند.
به طور کلي عضويت و نگرش دو بعد آغازين رفتار مشتري در جوامع مجازي به حساب ميآيد، چون بسياري از گردشگران علاقهمند هستند که تجربيات گردشگري خود را با ديگران به اشتراک گذاشته و به آنها پيشنهاداتي بدهند، براي اين منظور VTCها يکي از فضاهاي مطلوب براي ارائه خاطرات گردشگري آنها شده است. از اين گذشته گردشگران اينترنتي بسيار مشتاق هستند که با ديگر گردشگراني که نگرشها، تمايلات و شيوه زندگي مشابه آنها را دارند ديدار کنند. به همين دليل درک بهتر از انگيزه و رفتار کاربران، جوامع مجازي را قادر ميسازد که به دستاندرکاران و برنامهريزان گردشگري کمک کنند که در ايجاد، اجرا وحفظ اين جوامع شيوههاي موثرتري را ايفا نمايند که به نوبه خود بازاريابي ارتباطي را تسهيل ميکند. به هر حال VTCها اگر نتوانند رضايت خاطر مشتريان خود را از جهات محتواي طراحي و امنيتي برآورده کنند، ممکن است در خطر از دست دادن مشتريان خود قرار گيرند.مشتريها براي صرف وقت کمتر و کوتاهکردن زمان انتظار و برنامهريزي و لذت بيشتر علاقهمند هستند که رزرو بليط و دريافت آن را درخانه و از طريق وبسايتهاي گردشگري دريافت کنند. از اين گذشته، وقتي مشتري در خانه خريدهاي خود را از طريق اينترنت انجام ميدهد، فروش اينترنتي منطقه جغرافيايي وسيعي را در اختيار او قرار ميدهد
همچنين سطح آگاهي ها را بالا ببرند و بين دستياران VTCها همکاريهاي قويتري به وجود آورند. اينترنت تعداد انتخابها را براي مشتريها در حد قابلتوجهي افزايش داده است. تا پيش از پيدايش اينترنت، متقاضيان فقط ميتوانستند به مکانهاي مشهور و همچنين سازمانهايي که در مجاورتشان بود دسترسي داشته باشند. هماکنون متقاضيان ميتوانند از طريق اينترنت انتخابهاي بسيار زيادي براي جستوجو و خريد داشته باشند. انتخاب ميتواند منحصر به توليد يک دسته اطلاعات خاص باشد تا کليه امکانات تفريحي براي نمونه، پروازهاي غيرضروري پيشرفته مثل جتهاي سريعالسير، (easyJet و Ryanair) امکانات مختلف تفريحي و تخفيف هزينه رزرو اطاقهاي هتل، که ميتواند به گردشگران کمک کند تا از مسافرت ارزانقيمت لذت ببرند. ثبت و رزرو اينترنتي با پروازهاي هوايي ارزان قيمت بيشک طرفداران بيشتري را در بر ميگيرد، چون با ارائه محصولات ارزانتر به آنها ميتوانند استراتژي فروش را به راحتي مستقيما دنبال کنند در حال حاضر بسياري از دستاندرکاران گردشگري با جوامع مسافرت مجازي آشنايي ندارند و نميدانند که چگونه بخش شکايتهاي الکترونيکي را در اختيار بگيرند که منجر به از دست دادن مشتريان خود نشوند. براي جلوگيري از گسترش شکايتهاي الکترونيکي مديريتهاي گردشگري بايد اين گفتوگوهاي شکايت آميز را در محل معيني قرار داده و آنها را به طورحرفهاي اداره کنند. رفتار مشتريان که به دنبال اطلاعات و داده هاي سودمندي هستند قبل از اينکه بر ماهيت تجربه تکيه کند به طور منطقي هدايت ميشود. به عنوان مثال مصرف کنندگان که به دنبال تفريح و لذت باشند بيشتر از ارتباط با وب و بازيهاي تحت وب و چت لذت ميبرند و اين رفتار ميتواند نوعي تفريح تلقي گردد. با عموميت يافتن استفاده از رايانه نه تنها نوجوانان در جستوجوي اطلاعات اينترنتي هستند، بلکه سالمندان اجتماع (50 سال به بالا) همچنين در شمار کاربران اينترنتي فعال ميباشند اما بهرهگيري از اين فناوريها، نرمافزارها و شبکههاي جديدي را فراهم ميکند که سازمانها را براي بهبود بخشيدن ارتباطاتشان با شرکا و مشتريانشان حمايت ميکند. در نهايت بهرهگيري از فناوري اطلاعات و ارتباطات، سيستمي واحد شامل تجهيزات شبکهاي، سختافزاري و نرمافزاري به وجود ميآورد که فرآيند دادههاي موثر و مرتبط را در جهت رشد منافع سازماني باعث ميشود و صنعت گردشگري را همچون ساير صنايع و فعاليتها تحت تاثير مثبت قرار داده و بهرهگيري از آن را آسانتر، جذابتر و لذت بخش تر ميسازد