تورمجازی بیمارستان

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بیمارستان فوق تخصصی آیت ا... یثربی(ره) متعلق به موسسه محب سلامت کاشان می باشد که موسسه مذکور زیرمجموعه هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی می باشد. این بیمارستان در زمینی به مساحت 20000 متر مربع و با زیربنای 12000 متر مربع در سایت دانشگاه علوم پزشکی کاشان توسط خیرین سلامت(موسسه عمران کاشان) با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان ساخته و توسط موسسه محب سلامت کاشان با اعتباری به میزان 30 میلیارد تومان تجهیز گردیده است.ارتباطی در سال‌های اخیر، به حدی رسیده است که برای به‌دست‌آوردن اطلاعات از سراسر دنیا، دیگر نیازی به سفری واقعی و حضور در محل احساس نمی‌شود.


انسان در دنیای امروز، قادر است از درون خانه خود، با استفاده از امکانات فضای مجازی، در هر زمان که بخواهد، به مناطق دوردست سفر کند. گردشگری، در این اوضاع، دیگر وابسته به زمان و مکان و نیازمند برنامه‌ریزی مالی و زمانی خاص نیست این نوع گردشگری، صرفاً، نقش مکمل برای گردشگری واقعی دارد. آن گردشگری که از فضای مجازی آغاز شده و به فضای واقعی ختم شود، آثار و نتایج مثبت هر دو نوع را در عرصه شناخت دربرخواهد داشت ین مجموعه دارای 7 اتاق عمل و با 120 تخت بیمارستانی دارای بخش های رادیوتراپی، براکی تراپی، شیمی درمانی، دیالیز، ICU، CCU ، رادیولوژی، سنگ شکن، ارتوپدی، زنان، چشم، گوش و حلق و بینی می باشد.تورمجازی بیمارستان امکتن دیدن محیط ها را برای بیماران و همراهان بیمار بوجود می آورد تا با آشناشدن با مجیط بیمارستان ودیدن امکانات آسوده خاطر تصمیم به انتخاب بیمارستان جهت درمان می گیرند .لذا جست‌وجوهاي بيشتري درباره­ مسافرت انجام مي­گيرد و اطلاعات بيشتري در اين زمينه کسب مي‌گردد، مي­توان نيازمندي­هاي مشتري را بهتر دريافت و خدمات مورد نياز را به آنها ارائه داد. يک متقاضي آشنا و باتجربه قادر است با منابع محلي و فرهنگي ارتباط بهتري برقرار کند، محصولات و خدماتي را که براي نيازمندي­هاي او ارائه مي­شود بشناسد و از خدمات ويژه و تخفيف قيمت­ها، امتياز کسب نمايد.  برخي پژوهش­ها نشان مي‌دهند که شناسايي و تحليل عميق توانمندي، علاقه‌مندي و مشکلات برنامه­ ريزي و اقدام به  درمان یا خريد مسافران به صورت اينترنتي در پيشرفت جست‌وجوي اطلاعات و اثرات بين فرهنگي آن بر روي رفتارهاي جست‌وجوي اطلاعات اينترنتي گردشگران تاثير دارد و کسانی که از تور مجازی استفاده نموده اند پیشرفت های شگرفی را در توسعه اهداف خود حس نموده اند.

نگرش جدید دپارتمان بیماران

به طور کلي عضويت و نگرش دو بعد آغازين رفتار مشتري در جوامع مجازي به حساب مي­آيد، چون بسياري از گردشگران علاقه‌مند هستند که تجربيات گردشگري خود را با ديگران به اشتراک­ گذاشته و به آنها پيشنهاداتي بدهند، براي اين منظور VTCها يکي از فضاهاي مطلوب براي ارائه خاطرات گردشگري آنها شده ­است. از اين گذشته گردشگران اينترنتي بسيار مشتاق هستند که با ديگر گردشگراني که نگرش­ها، تمايلات و شيوه زندگي مشابه آنها را دارند ديدار کنند. به همين دليل درک بهتر از انگيزه و رفتار کاربران، جوامع ­مجازي را قادر مي­سازد که به دست­اندرکاران و برنامه­ريزان گردشگري کمک کنند که در ايجاد، اجرا وحفظ اين جوامع شيوه­هاي موثرتري را ايفا نمايند که به ­نوبه خود بازاريابي ارتباطي را تسهيل مي­کند. به هر حال VTCها اگر نتوانند رضايت­ خاطر مشتريان خود را از جهات محتواي طراحي و امنيتي برآورده کنند، ممکن است در خطر از دست دادن مشتريان خود قرار گيرند.مشتري­ها براي صرف وقت­ کمتر و کوتا­­ه­کردن زمان انتظار و برنامه­ريزي و لذت بيشتر علاقه‌مند هستند که رزرو بليط و دريافت آن را درخانه و از طريق وب­‌سايت­هاي گردشگري دريافت کنند. از اين گذشته، وقتي مشتري در خانه خريدهاي خود را از طريق اينترنت انجام مي­دهد، فروش اينترنتي منطقه جغرافيايي وسيعي را در اختيار او قرار مي­دهد

تورمجازی

همچنين سطح آگاهي ها را بالا ببرند و بين دستياران VTCها همکاري­هاي قوي‌تري به وجود آورند. اينترنت تعداد انتخاب­ها را براي مشتري­ها در حد قابل­توجهي افزايش داده ­است. تا پيش از پيدايش اينترنت، متقاضيان فقط مي‌توانستند به مکان­هاي مشهور و همچنين سازمان­هايي که در مجاورتشان بود دسترسي داشته ­باشند. هم­اکنون متقاضيان مي­توانند از طريق اينترنت انتخاب­هاي بسيار زيادي براي جست‌وجو و خريد داشته ­باشند. انتخاب مي­تواند منحصر به توليد يک دسته اطلاعات خاص باشد تا کليه امکانات تفريحي براي نمونه، پروازهاي غيرضروري پيشرفته مثل جت­هاي سريع­السير، (easyJet و Ryanair) امکانات مختلف تفريحي و تخفيف هزينه رزرو اطاق‌هاي هتل، که مي­تواند به گردشگران کمک کند تا از مسافرت ارزان‌قيمت لذت­ ببرند. ثبت و رزرو اينترنتي با پروازهاي هوايي ارزان قيمت بي‌شک طرفداران بيشتري را در بر مي­گيرد، چون با ارائه محصولات ارزان‌تر به آنها مي­توانند استراتژي فروش را به راحتي مستقيما دنبال کنند در حال حاضر بسياري از دست­اندرکاران گردشگري با جوامع ­مسافرت مجازي آشنايي ندارند و نمي­د­انند که چگونه بخش شکايت­هاي الکترونيکي را در اختيار بگيرند که منجر به از دست دادن مشتريان خود نشوند. براي جلوگيري از گسترش شکايت­هاي الکترونيکي مديريت­هاي گردشگري بايد اين گفت‌وگوهاي شکايت­ آميز را در محل معيني قرار داده و آنها را به طورحرفه­اي اداره کنند. رفتار مشتريان که به دنبال اطلاعات و داده­ هاي سودمندي هستند قبل از اينکه بر ماهيت تجربه تکيه­ کند به طور منطقي هدايت مي‌شود. به عنوان مثال مصرف­ کنندگان که به دنبال تفريح و لذت باشند بيشتر از ارتباط با وب و بازي­هاي تحت وب و چت لذت مي­برند و اين رفتار مي‌تواند نوعي تفريح تلقي ­گردد. با عموميت يافتن استفاده از رايانه نه تنها نوجوانان در جست‌وجوي اطلاعات اينترنتي هستند، بلکه سالمندان اجتماع (50 سال به بالا) همچنين در شمار کاربران اينترنتي فعال مي‌باشند اما بهره­گيري از اين فناوري­ها، نرم­افزارها و شبکه­هاي جديدي را فراهم ­مي­کند که سازمان­ها را براي بهبود بخشيدن ارتباطاتشان با شرکا و مشتريانشان حمايت مي­کند. در نهايت بهره‌گيري از فناوري اطلاعات و ارتباطات، سيستمي واحد شامل تجهيزات شبکه­اي، سخت­افزاري و نرم­افزاري به وجود مي­آورد که فرآيند داده­هاي موثر و مرتبط را در جهت رشد منافع سازماني باعث مي‌شود و صنعت گردشگري را همچون ساير صنايع و فعاليت­ها تحت تاثير مثبت قرار داده و بهره­گيري از آن را آسان‌تر، جذاب­تر و لذت­ بخش ­تر مي­سازد