یمارستان فوق تخصصی گردش مجازی کاشان

 تور مجازی بیمارستان فوق تخصصی آیت ا... یثربی

بیمارستان فوق تخصصی آیت ا... یثربی(ره) متعلق به موسسه محب سلامت کاشان می باشد که موسسه مذکور زیرمجموعه هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی می باشد. این بیمارستان در زمینی به مساحت 20000 متر مربع و با زیربنای 12000 متر مربع در سایت دانشگاه علوم پزشکی کاشان توسط خیرین سلامت(موسسه عمران کاشان) با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان ساخته و توسط موسسه محب سلامت کاشان با اعتباری به میزان 30 میلیارد تومان تجهیز گردیده است.با دیدن تور مجازی بیمارستان و راههای ارتباطی جدید در سال‌های اخیر، به حدی رسیده است که برای به‌دست‌آوردن اطلاعات از سراسر دنیا، دیگر نیازی به سفری واقعی و حضور در محل احساس نمی‌شود.

انسان در دنیای امروز، قادر است از درون خانه خود، با استفاده از امکانات فضای مجازی، در هر زمان که بخواهد، به مناطق دوردست سفر کند. گردشگری، در این اوضاع، دیگر وابسته به زمان و مکان و نیازمند برنامه‌ریزی مالی و زمانی خاص نیست این نوع گردشگری مجازی ، صرفاً، نقش مکمل برای گردشگری واقعی دارد. آن گردشگری که از فضای مجازی آغاز شده و به فضای واقعی ختم شود، آثار و نتایج مثبت هر دو نوع را در عرصه شناخت دربرخواهد داشت ین مجموعه دارای 7 اتاق عمل و با 120 تخت بیمارستانی دارای بخش های رادیوتراپی، براکی تراپی، شیمی درمانی، دیالیز، ICU، CCU ، رادیولوژی، سنگ شکن، ارتوپدی، زنان، چشم، گوش و حلق و بینی می باشد.تورمجازی بیمارستان امکتن دیدن محیط ها را برای بیماران و همراهان بیمار بوجود می آورد تا با آشناشدن با مجیط بیمارستان ودیدن امکانات آسوده خاطر تصمیم به انتخاب بیمارستان جهت درمان می گیرند .لذا جست‌وجوهاي بيشتري درباره­ مسافرت انجام مي­گيرد و اطلاعات بيشتري در اين زمينه کسب مي‌گردد، مي­توان نيازمندي­هاي مشتري را بهتر دريافت و خدمات مورد نياز را به آنها ارائه داد. يک متقاضي آشنا و باتجربه قادر است با منابع محلي و فرهنگي ارتباط بهتري برقرار کند، محصولات و خدماتي را که براي نيازمندي­هاي او ارائه مي­شود بشناسد و از خدمات ويژه و تخفيف قيمت­ها، امتياز کسب نمايد.  برخي پژوهش­ها نشان مي‌دهند که شناسايي و تحليل عميق توانمندي، علاقه‌مندي و مشکلات برنامه­ ريزي و اقدام به  درمان یا خريد مسافران به صورت اينترنتي در پيشرفت جست‌وجوي اطلاعات و اثرات بين فرهنگي آن بر روي رفتارهاي جست‌وجوي اطلاعات اينترنتي گردشگران تاثير دارد و کسانی که از تور مجازی استفاده نموده اند(انواع تورمجازی) پیشرفت های شگرفی را در توسعه اهداف خود حس نموده اند.